Subject: KORDUSTEADE: Kutse koolitusele "Kaasamine planeerimismenetluses"
From: "Alan Rood" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 08:45:17 +0200

Tere,

Edastan teate uuesti, kuna registreerimise link jäi lisamata.

KUTSE

Head planeerimisvaldkonna ametnikud ja spetsialistid!

Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi ruumilise planeerimise osakond
(RUPO) ootab Teid koolitusele „Kaasamine planeerimismenetluses“. Koolitust
viivad läbi ruumilise planeerimise osakonna riigi eriplaneeringute
valdkonnajuht Kadi-Kaisa Kaljuveer ja järelevalve valdkonnajuht Külli
Siim.

Koolitus toimub 9. aprillil kell 13.00-15.00 veebi vahendusel Microsoft
Teams keskkonnas ning on osalejatele tasuta.

Oma osalemissoovist anna teada SIIN <https://forms.gle/47D8vStHsBTbsyTM6>

Link veebikoolitusel osalemiseks edastatakse registreerimisel märgitud
e-posti aadressile päev enne koolituse algust.

Lugupidamisega

Alan Rood

nõunik | Ruumilise planeerimise osakond

Telefon: +372 5556 8761

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn |
<http://www.agri.ee/> www.agri.ee